Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 4 december 2011

Tag #2 à la Tim Holtz.

De tweede tag. Ook weer gebruikt gemaakt van mijn voorraad. Embossing poeder, Hero Arts stempels, Kaisercraft stempels. PTI stansen. Lekker zitten prutsen. Het gaat niet snel maar het is leuk om te doen. Het hert is uitgesneden met de Silhouette SD, de ijskristallen zijn geëmbossed met wit embossing poeder en daarna heb ik het hert gekleurd met festive berries distress inkt. Voor meer kijkplezier even naar het blog van Tim Holtz gaan.

My second tag. I again used my stash to make it. I cut the deer with my Silhouette SD and the holly leaves and the berries with a PTI die. I colored everything with the new seasonal distress ink colors.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Eveline, wat heb je een mooie tag gemaakt!
    Leuk zijn ze he de tags van tim holtz!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eveline, de vorige tag vond ik al heel mooi, maar deze vind ik schitterend! Heel leuk gedaan!
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh.. dat hert vind ik geweldig!!! Mooie tag!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tag zeg, mooie kerstkleuren ook !!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.