Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 26 juni 2011

Papertrey blog hop

Ik ben een dag te laat voor de Papertrey blog hop maar ik heb de kaart die ik wilde maken vandaag maar afgemaakt. De challenge dit keer was om een kaart te maken geïnspireerd door een foto op het blog van Nicole Heady.


Ik heb deze kaart gemaakt na aanleiding van de foto. Het is een kaart voor mijn buurmeisje.


I'm a day late for the Papertrey blog hop. I did start the card yesterday but finished it today. We went visiting friends yesterday afternoon and didn't come home till 11 at night. This card is for the girl next door who turns 11 in two weeks time.

All stamps used are PTI, the ink colors SU.

2 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Eveleien, is dat voor dat meisje waar ik het kinderfeestje mag geven????
    groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je te laat bent, want de kaart is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.