Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 10 juni 2011

Hurry,hurry,hurry now, quick, quick, quick!

Leuk liedje maar het gaat er natuurlijk weer om dat ik op het laatste moment nog even een kaartje moet maken. Maar dit kaartje was gelukkig zo klaar. De vorm van de kaart zag ik bij SCS langs komen vorige week. Zo makkelijk om te doen en zo'n leuk resultaat. Het papier is van Basic Grey, heb ik al lang en is nog steeds leuk. Het is trouwens geen verjaardagskaart maar een kaart voor een 50-jarige bruiloft.


 Jack's uncle and aunt celebrate their 50th wedding anniversary tomorrow. I made this card for them.
The card shape I saw on SCS last week. I really like this shape and it's so easy. I used some old Basic Grey paper for the card.

4 opmerkingen:

  1. leuke kaart, Eveline! Mooi papier.

    gr

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eveline op het blog van Petra las ik over je problemen met Blogger.
    Misschien heb ik voor jou de oplossing.
    Je moet het vinkje aangemeld bljven voor Google uitzetten, toen ik die tip kreeg en dat deed kon ik probleemloos berichten achterlaten en anders helemaal niet.
    Ik zou zeggen probeer het maar, ik zie uit naar je reactie.
    Groetjes hennie.
    http://hensmade.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Eveline!! Leuk model, leuk papier :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan!
    groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.