Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 30 mei 2011

Een layout en een babykaart.

Drie weken geleden ben ik met deze layout begonnen. Was al ver klaar maar toen wist ik het niet meer. Vandaag toch maar afgemaakt. Ik heb papier gebruikt wat ik al lang, heel lang heb. Maar het is zó leuk, dus bijna te leuk om te gebruiken. De foto is niet super. Op een of andere manier krijg ik de layout niet scherp op de foto. Suggesties zijn welkom.


Afgelopen woendsdag heb ik Sandra eindelijk de kaart gegeven die ik had gemaakt na de geboorte van Tessa. Ik heb papier gebruikt wat ik al lang, heel lang had. maar het is zó leuk dus bijna te leuk om te gebruiken.


I'm a hoarder, I confess. I buy paper and then I don't use it because it's so pretty. But I made myself use this lovely baby line by Imaginisce (2008!!).
The title on the layout reads "a brother". My daughter already knew she was going to have a little brother but she managed not to tell anyone. No mean feat when you're 4 years old. BTW, the picture is 11 years old.

Blogger is being difficult and does not allow me to leave comments on some blog posts. I don't know why.

5 opmerkingen:

  1. Owww.. zo leuk die lo, ook je kaartje superschattig!!!! Ik leg m'n lo's altijd op de grond en probeer er zo recht mogelijk boven te hangen om er een foto van te maken, daarna snij ik de overtollige stukken weg zodat alleen de lo in beeld blijft.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, herinneringen komen boven drijven!! Wat een schattige en mooie LO heb je gemaakt!
    En de kaart is super leuk geworden zeg!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En oh, wat is het kaartje leuk! Was het wachten waard hoor!! ;-)
    Wat een schattige foto! En leuke LO, Eveline. Het papier is zo schattig. Ik heb het ook nog in de la liggen.

    gr

    Sandra

    ps: de foto's van Tessa zijn leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De layout is erg mooi geworden! En het kaartje vind ik ook erg goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke lo van Simone en Tom! Ik ben niet zo goed in fotograferen dus daar kan ik je geen adviezen in geven. Het geboortekaartje voor Tessa is heel lief geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.