Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 25 juli 2010

Verrassing!

Zoals sommige mensen wel weten is Simone niet de makkelijkste tiener! Maar af en toe doet ze iets waar je heel hard om moet lachen. Vandaag was dat ook. Ik ging vanochtend koekjes bakken en had daar eieren voor nodig. Doe ik de doos eieren open en zag ik dit:


Our 15 year old daughter is not excactly the easiest girl around. Moody, difficult, obstinate, a real teenager! But sometimes she does things that make me laugh out loud. Like this morning when I opened a carton of eggs and found she had drawn faces on all eggs. Silly, lovely girl.

5 opmerkingen:

  1. hoi Eveline, het valt inderdaad niet altijd mee! Maar als ze dan weer zoiets doen, denk je ach het zijn toch schatjes!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi
    ik ben toevallig op je blog terecht gekomen wat is dat een leuke verrassing die je van je dochter gekregen hebt
    ik ben volger geworden
    groetjes patrica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Eveline,

    Zijn er ook makkelijke tieners dan................Wel weer een leuke verassing die weer even de lucht doet opklaren en geloof me, het gaat over hoor!

    groetjes uit Tilburg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar deze "kleine" dingen laten je lachen! Wat leuk van haar!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.