Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 22 juli 2010

Laatste schooldag.........

...........is morgen! Had niemand mij dat even kunnen vertellen????? Moest ik weer op het laatste moment iets verzinnen voor de juffen. En mijn hoofd stond er gisteren helemaal niet na, heb zelfs de wekelijkse crop avond moeten missen, snik, maar vandaag ging het gelukkig beter. Dus maar wat zitten prutsen, en chocolaatjes gegeten.




Teacher presents. It's the last day of school tomorrow for my son Tom.

5 opmerkingen:

  1. Deze zien er echt heel leuk uit. Ja dat was weer had knutselen voor de juffen. Maar dt vinden we niet erg toch ;-)
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar wat zitten prutsen, zitten prutsen noemt ze dat! het ziet er superleuk uit!!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik zit te prutsen komt er echt niet zoiets moois uit mijn handen! Mijn prutswerk eindigt altijd in de vuilnisbak! Ik vind je kaarten en je snoepzakjes heel erg leuk geworden! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your gifts look wonderful! I bet your kids teachers will love them.
    Hugs and smiles

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk gepruts!!! Ben blij dat je je weer wat beter voelt! We miste je wel hoor.
    gr
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.