Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 20 december 2009

SNEEUW!!!!!!!!!

Het is niet voor iedereen even leuk en op het moment zit mijn schoonmoeder nog bij ons terwijl die vandaag naar huis had willen gaan, maar ik vind het zo mooi buiten. Het heeft vandaag heel veel gesneeuwd en er ligt dus nu een heel dik pak sneeuw. Jack en ik hebben vanmorgen een uur met Moos gewandeld, voor dat beest is dit het meest ideale weer, en vanmiddag zijn we met Moos naar de AH gewandeld. Het sneeuwde toen echt hard.



Onze tuin.

Ons Moos.

It has been snowing in The Netherlands. We had lots of snow on Thursday and today it almost snowed continually. It's so beautiful here. Kids are having a lot of fun, sledges are sold out and everybody is advised not to travel by car. Trains don't ride, planes don't fly but still, so beautiful.

1 opmerking:

  1. Wat een mooie foto van Moos in de sneeuw! Ik wens jullie via dit blog ook hele fijne dagen toe!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.