Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 9 december 2009

Een Kerstkaart.

Gisteren had ik een vrije dag omdat Simone ziek was. In plaats van kaarten te gaan maken ben ik heel erg op gaan ruimen. Simone haar kledingkast is weer herkenbaar als kast en ook de inhoud is weer herkenbaar als individuele kleding i.p.v. één hoop textiel. Ik mocht zelfs kleding wegdoen!! Verder heel veel opgeruimd in de rest van het huis. Dit doe ik overigens altijd voor de Kerst. Als ik mijn Kerstspullen ga uitpakken moet het huis opgeruimd zijn. Dit is geen blijvende situatie maar ik kan er even van genieten.

Maar gister middag ben ik toch maar boven gaan zitten. Ik heb 3 Kerstkaarten gemaakt maar daarvan is er maar één voor een challenge. Schets nr. 44 van CardPatterns. Ik ben van plan om vandaag nog meer kaarten te gaan maken maar ik ben bang dat het dit jaar veel gekochte Kerstkaarten gaan worden die we versturen. Ik ben ook lang niet in de juiste stemming geweest om ook maar iets te maken.


My card for sketch #44 on the CardPatterns blog. I haven't been in the mood to create the last couple of weeks but I do want to sent out handmade Christmas cards so a sketch to follow is great.

Materials used:
Pre-scored card from the weekly market in town.
DP: Papermania, home for Christmas 6x6 collection pad.
CS: Bazzill, green and red
CS: cream, unknown source, probably the market as well.
Cuttlebug: Christmas embossing borders
Stamps: Magnolia, music notes (silent night), Hero Arts, Merry Christmas
Ink: Distress ink, Antique linen and tea dye. Colorbox queue, deep green.
Ribbon: Action
Little tag; made with the cricut
Punch: snowflake, Martha Stewart.
Red marker: SU
Green brad.

2 opmerkingen:

  1. Erg mooi Eveline, mooi papier trouwens! Echte kerstkleuren.
    En Moos vind ik een beetje zielig kijken, vindt ie de muts wel leuk staan?
    Groetjes uit het Hoge Noorden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Glad you could play along over at Card Patterns. Thanks so much and what a lovely card!

    It's such fun to be the sponsor this week and I hope you can visit my blog too where I have a second chance for a prize plus my take on the sketch. :)
    http://allamericanstampers.blogspot.com/2009/12/sponsoring-card-patterns.html

    (PS. Love your holiday blog layout - so pretty!)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.