Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 2 december 2020

Kerst-Mix Challenge #41

Nu heb ik de kaart al dagen klaar maar nu pas tijd om een blogpost te maken. Maar dat komt omdat Jack niet thuis is vandaag en ik dus de Macbook kan gebruiken om op te bloggen. Dat werkt toch een stuk beter dan op de iPhone of iPad. Ik heb me geïnstalleerd met een kopje koffie in mijn geïmproviseerde knutselkamer, met zicht op straat waar het altijd gezellig druk is.

De dames van het Kerst-Mix blog hadden deze week weer een sketch Challenge. 


En dit is wat ik ervan gemaakt heb. Ik heb weer het Action papier gebruikt en ook de kleinere onderdelen die in dat blok zitten. Toch wel handig. Maar ik kan niet wachten tot ik al mijn eigen spullen weer om me heen heb.

Tot de volgende keer,

Eveline.



3 opmerkingen:

  1. Dat snap ik helemaal Eveline... heerlijk als je alles om je heen hebt :-) Je kaartje is in iedergeval weer superleuk! Gezellig dat je meedoet met Kerst-Mix:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Eveline ;o)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst Mix

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.