Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 9 december 2020

Kerst-Mix Challenge # 42

Het zal eens niet op de valreep zijn. Maar hier is dan toch nog mijn kaart voor de Challenge van week 42. 
Het was een kleuren challenge deze week. 



En dit is wat ik er van gemaakt heb. Een combinatie van een vintage Stampin’ Up! stempel set en een gloednieuwe. En natuurlijk een beetje van Pinterest. 


Dit is tevens de laatste Kerstkaart van dit jaar. Volgende week zijn we druk bezig in ons nieuwe huis en de week erna zijn we druk met uitpakken van de inboedel. 

Totaal aantal zelfgemaakte Kerstkaarten dit jaar is 97! En vele dankzij de Challenges op het Kerst-mix blog. 

Groetjes, 

Eveline

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.