Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 18 november 2020

Kerst-Mix Challenge # 40

De challenge deze week is “Tekst Stempel” en ik heb een heel klein beetje gesmokkeld. 


Ik heb afgelopen zondag een Zoom workshop gevolgd. Gegeven door Janna, de Amerikaanse Stampin’ Up! demo waar ik bijna maandelijks gezellig heen ging voor workshops. Die workshops zijn digitaal gegaan en zodoende kan ik nog meedoen. 
En afgelopen zondag maakten we onder andere deze gift card holder. 

Het ontwerp voor de gift card holder komt van Patty Bennett, ook een Amerikaanse Stampin’ Up! demo. Ik was lui en ben de Amerikaanse maten aangehouden.


Ik heb dus een klein beetje gesmokkeld want de tekst en de Kerstboom zijn eigenlijk twee stempels maar ik vond dat dat wel kon. 
Ik vind het een leuk ontwerp en ook leuk om te maken.  

 

Het papier is van de Action en de stempel is van Alexandra Renke. 

Groetjes, Eveline. 


1 opmerking:

  1. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt ;)
    Leuk dat je meedeed bij Kerst Mix #40

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.