Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 2 november 2020

Kerst-Mix challenge #38

Ik ben voor mijn doen snel geweest deze week en heel ijverig want ik heb twee kaarten gemaakt voor  de challenge. 

De challenge is een kleuren challenge en ik heb toevallig deze kleuren in huis. 


Ik heb twee totaal verschillende kaarten gemaakt. De bovenste met een confetti stencil van My Favorite Things. Het woord SNOW heb ik uitgestanst met een alfabet stans set van Altenew. Het woordje LET IT heb ik gestempeld met een oude Paper Pumpkin stempel. Die blijven van pas komen.

En de tweede kaart met MandY stempels die ik ooit op een beurs kocht. Ze komen nog steeds van pas. 


Nu kan ik verder gaan knutselen met een paar setjes die ik bij Søstrene Grene heb gekocht. Als die klaar zijn laat ik ze ook op mijn blog zien. 

Groetjes,

Eveline.

2 opmerkingen:

  1. Alletwee superleuke kaartjes Eveline! Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt Eveline ;O)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst Mix deze week!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.