Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 17 november 2016

Online Extravaganza!!!


In Amerika hebben ze Black Friday! Dit is de dag na Thanksgiving. Dé dag om producten heel goedkoop te kunnen kopen. De mensen liggen voor de deuren van de winkels en er wordt gevochten om de laatste doos.
Maar wij bij Stampin' Up! doen dat een stuk beschaafder! Lekker warm in je eigen huis kun je vanaf 21 november lekker shoppen met behoorlijk wat korting.

Maandag 21 november beginnen we met een 24-hour sale! Onderdeel van de Online Extravaganza.
Wil je weten welke producten? Dan heb ik hier een PDF die je kunt printen en op je gemak kunt bestuderen. Er zijn Bundles bijen losse producten. Er staat in de PDF precies wanneer en wat met korting te koop is. Veel plezier vast met aanstrepen. Je hebt beslist nog wel wensen. Maandagavond gaat er een verzamelbestelling de deur uit. Laat mij op tijd weten wat je wilt bestellen. Bestellen via mijn online store kan natuurlijk ook.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.