Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 9 november 2016

In The Spotlight, Labels and Tags


Alweer donderdag. De week vliegt voorbij. Tijd voor mijn tweede blogbericht met Tags and Labels In The Spotlight.

Ik heb een drietal eenvoudige labels gemaakt. Een stukje waterverf papier (iets minder glad dat normaal papier), de label pons en een geweldig mooie stempelset, Penned and Painted, die ik ook nog eens voor het eerst heb gebruikt. En dan in combinatie met een andere favoriet van mij, de Nederlands talige set "Sentimenten". 


Houd onze blogs in de gaten deze week voor nog meer inspiratie.

Morgen krijg ik mijn Stitched Shapes Framelits. Ik hoop dat UPS vroeg langskomt. Dan kan ik mooi met mijn nieuwe speeltjes gaan spelen.


Tot eind november zijn onderstaande stempelsets met 25% korting te bestellen. Daarna gaan ze terug naar de catalogus prijs.  Doe er je voordeel mee! De Framelits zijn na 30 november nog wel te bestellen.


Ik ben er maandag weer met een nieuw In The Spotlight thema.


Product List

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.