Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 2 september 2016

Mijn laatste Sneak Peek


De laatste Sneak Peek! Gisteren is de nieuwe catalogus ingegaan, geweldig leuk. Hebben jullie al gebladerd? En een lijstje gemaakt? Ik zie je bestelling met plezier tegemoet!

Maar nu naar de Sneak Peek.

Gisteren was er een Stamp-On-Line event dat ik mocht geven.
Via een speciaal voor deze avond aangemaakt event op Facebook gaf ik hints over het project wat we gingen maken.  Het was heel leuk. Iedereen die mee heeft gedaan kan de gemaakte projecten in een apart fotomapje zetten op de Facebook pagina van Online Stampin' Party NL. En dan krijg je een geweldige verzameling van allemaal verschillende projecten met dezelfde basis.

Ik heb een geschenkdoosje gemaakt. De gebruiksaanwijzing heb ik 2 jaar geleden van een Duitse Demo gehad, Anja Pfannstiel, en nog nooit gemaakt. Dit was een geschikt moment om het toch maar eens uit de kast te halen. Het is echt een leuk project.

Aan de binnenkant is ruimte voor een thee zakje houder, gemaakt met het Envelope Punch Board en een waxine lichtje. Ik had geen kaneel thee en ook geen waxine lichtje met kaneel geur. Maar je kunt je voorstellen dat dat heel leuk staat (en ruikt) in combinatie met dit geweldig mooie papier. Daar ga ik dus nog op naar op zoek.


Wij proberen met onze Facebook pagina en met onze Online activiteiten inspiratie te geven aan onze volgers. Op onderstaande foto zie je wat wij zoal doen. Alles is vrijblijvend en het is heel gezellig. 







Volgende week ga we weer verder met onze In The Spotlight serie. De Layering Thinlits zijn het product van de week!





Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.