Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 26 oktober 2013

Het is weer weekend!

En een heel relaxed weekend. Dus fijn tijd om in mijn Happy Corner te zitten en een beetje te knutselen. Ik ben bezig met een leuk project voor Halloween maar dat kan ik nog niet laten zien want het is nog niet af. Misschien morgen!


25% Korting
Op geselecteerde stempelsets. 
Nog 2 dagen en dan houdt deze actie weer op. Heb je nog een stempelset op je verlanglijstje staan en staat deze ook in deze selectie? Bestellen kan nog tot 28 oktober. Ik ga 's middags een verzamelbestelling doen.  

Gorgeous Grunge staat ook bij de selecteerde stempelsets. Dit is een set die niet kan ontbreken in jouw collectie. Hier kun je zo veel leuke kanten mee op. Ook heel geschikt voor mannen kaarten!

Hieronder 2 voorbeelden. Ik heb deze kaarten al eerder op mijn blog laten zien, niets nieuws dus maar dit zijn 2 kaarten gemaakt met Gorgous Grunge.




De meeste stempelsets met korting komen in wood en clear op een enkele na. Ik heb hier onder alle 25 sets gezet maar alleen in hout. 
Je kunt ook alle sets bestellen via de webshop.

Happy Shopping!



2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.