Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 7 oktober 2013

Een 5 minuten kaart!

Als je net als ik altijd iets te laat begint met het maken van een kaart dan heb je gewoon een stempelset nodig waarmee je heel snel een leuke kaart kunt maken. Niets uitmeten, alleen stempelen. Nu daar heb ik dus de ideale stempelset voor in huis en die heet:

Gorgeous Grunge!

Deze kaart heb ik echt in ongeveer 5 minuten gemaakt. Een kwestie van een paar kleuren inkt bij elkaar zoeken, de stempels pakken en een stuk Very Vanilla cardstock en klaar! De tekst komt uit Sassy Salutations, nog zo'n set die je gewoon nodig hebt!


Gebruikte materialen:
Cardstock: Crumb Cake, Chocolate Chip, Very Vanilla
Stempels: Gorgeous Grunge, Sassy Salutations
Inkt: Crumb Cake, Crushed Curry, Cajun Craze, Pumpkin Pie, Old Olive, Chocolate Chip
Candy Dots

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.