Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 27 oktober 2013

Een Halloween project.

Ik ben al een tijdje geleden begonnen met deze "shadowbox". Ik had geen 12"x12" zwart papier maar toen ik dat had was de doos zo af. Alles uitgesneden met mijn Silhouette Cameo. En daarna aangekleed met Stampin' Up! producten. De afbeeldingen op de vlaggetjes zijn MDS downloads, ik heb ze op maat gemaakt en daarna uitgeprint.

Was heel leuk om te maken en redelijk op tijd vóór Halloween.





Wil jij die 25% korting nog op 25 geselecteerde stempelsets?

Laat mij uiterlijk morgen weten of je een of meer  van de sets wilt bestellen. 
Ik ga morgenmiddag een verzamelbestelling doen.

--------------------------------------


4 opmerkingen:

  1. Hee wauw, een nieuwe blog layout? Gaaf!! Je shadow box is echt prachtig gewoon!!! Echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een werk! Tof hoor!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Eveline!! Hier moet je een workshopje van maken. Maar dan bv van de kerst! Erg leuk.

    groetjes
    San :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.