Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 21 april 2013

Regional event 2013, swap, swap, swap!

En nog meer swaps! Voor diegene die niet weten wat een swap is, die is een klein projectje wat je maakt x een hele boel zodat je dit kunt uitwisselen met andere mensen. Een leuke manier om andere technieken te zien en inspiratie te krijgen.

Wat een dag gisteren. Vermoeiend maar zo super leuk. Er waren bijna 100 Stampin' Up!® demonstratrices naar Almere gekomen. Ik was vroeg vertrokken, heb Aida in Hoeven opgehaald en om 9.05 uur waren wij al bij het hotel waar het event werd gehouden. Het was zo leuk om iedereen weer te zien en om nieuwe mensen te ontmoeten. Michelle Last was er maar ook Jenni Pauli. Michelle is mijn Upline en Jenni is een Duitse demo die zo'n leuke dingen maakt, ik ben een fan van haar!

Om 10 uur begon het programma. Er zijn verschillende onderwerpen behandeld die voor ons van belang zijn met o.a. een praatje over de KvK en belastingen, maar ook een heel gezellige Engelse demo die vertelde hoe zijn begonnen is en hoe zij werkt met betrekking tot klanten enz. Na een super lunch weer terug naar de zaal en toen was het tijd voor Michelle, Jenni en Ilona om te vertellen hoe zij in het begin begonnen zijn als demo. Leuk om te horen dat zij begonnen zijn om goedkoop aan Stampin' Up! producten te komen!
(En dat is een hele goede reden om je aan te sluiten bij deze super leuke familie. Heb je interesse, laat het mij maar weten.)
Verder hebben we wat sneek peaks gehad,  producten die in de nieuwe jaar catalogus komen, en oh, wat zitten er leuke dingen bij. Ik houd jullie op de hoogte hoor. Houd mijn blog en facebook in de gaten.
We zijn ook nog creatief bezig geweest. Er lagen 2 projecten voor iedereen klaar op de tafels en daarvan heb ik er 1 gemaakt. Niet genoeg tijd voor beide. Maar ik ga deze beslist nog maken. Ik zal er nog een foto van maken.

Nog een paar foto's van gisteren.


Michelle, Jenni en Ilona (van rechts naar links) samen met Axel op het podium.


 Mijn swap x 53


  Dit is de wand waar je een swap kon achterlaten voor het Stampin' Up! kantoor.


En dit zijn de swap die ik mee naar huis nam. Ik zal nog een paar detail foto's maken en op mijn blog zetten.


My first Regional as a Stampin' Up! demonstrator. I had such a great day. The venue was perfect, the company excellent and the hosts very hospitable. I love Stampin' Up!

1 opmerking:

  1. Leuk verslag! Het was zeker leuk om je weer te zien en te swapoen. Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.