Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 11 april 2013

New Wood-Mount Cases



Er komen zo veel leuke nieuwe dingen uit voor Stampin' Up! en ik vind deze ook wel een heel handig! De nieuwe dozen voor de houten stempels. Hetzelfde formaat als je clear. Het ziet er dan ook meteen zo opgeruimd uit.

Per 1 juli kun je ook lege dozen aanschaffen. Die staan in de nieuwe catalogus. En nog leuker, LET OP, er komt ook een sjabloon zodat je je eigen hoes ontwerp kunt maken. Je kunt dus al je houten sets omzetten.

3 opmerkingen:

  1. leuk maar weer iets anders om op te bergen!
    heb ik net alles weer gesorteerd!
    haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zien er zalig uit ! Ik weet weer meteen welke stempels enzo ik erin ga opbergen, wish-list aanvullen dus :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik weet niet wat ik daarvan moet denken? Eerst zien dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.