Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 5 april 2013

Kaart voor Lynda.

Een vriendin van mij is jarig. Ook een Stampin' Up!® fan. Dus lekker aan de slag gegaan met veel nieuwe Stampin' Up! producten. Soms ben je zo druk bezig met het voorbereiden van workshops of het maken van swaps dat aan het "voor de lol" stempelen bijna niet toekomt.
Het idee van de envelop met de uitgeponste halve cirkels komt van Kimberley Van Diepen. Het blauwe cardstock heb ik in de envelop vastgeplakt en de tag kun je eruit halen en daar heb ik de felicitatie op geschreven.
Ik heb een hele leuke stempelset gebruikt die in de voorjaars/zomer catalogus staat. Deze heet "Oh, Hello" .


I made this card for a friend of mine, Lynda, who is also a Stampin' Up! fan. So a card with only Stampin' Up! products. I used a new stampset from the Spring/Summer catalogue, it's called "Oh, Hello".

Supplies:
Crumb Cake envelope
Cardstock: Midnight Muse, Cajun Craze, Very Vanilla
Stamps: Oh, Hello
Ink: Midnight Muse, Summer Starfruit, Pool Party, Cajun Craze
Embossing folder
Crochet trim
Regals Designer Buttons
Some twine

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.