Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 20 januari 2010

Workshop gehad.

Afgelopen zaterdag een hele leuke workshop gehad. Heel gezellig, Hilde, nog bedankt voor de gastvrijheijd.

Dit hebben we gemaakt. Het groene doosje is een sizzix snijmal, zelfs de vouwlijnen zitter er al in als je deze mal door je Cuttlebug of Big Shot haalt. De blauwe kaart is een zg. ezel kaart en in de verpakking met de groene bloemen zat een chocolade reep. Die heb ik overigens zelf op!!!
Je kon ook producten bestellen, ik heb me ingehouden maar wel wat besteld. Te leuk spul.


I made this last Saturday at a workshop. Great fun. Lovely products.

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.