Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 29 januari 2010

Voelbalplaatjes.

Ken je ze, die jongens en meisjes die net bij de Albert Heijn buiten de deur staan en iedereen die naar buiten komt om voetbalplaatjes vragen? Nu, vanaf vandaag hoort Tom daar ook bij. Hij ging samen met een vriendje even naar het centrum, Intertoys, en ik had niets in de gaten. Ze hebben dus de hele tijd bij de AH gestaan en kwamen met een behoorlijke buit naar huis. De stapel vooraan is van Tom en de achterste stapel is van Bart. Het schiet wel op, 23 pakjes met plaatjes, daar had ik 230 Euro voor moeten uitgeven aan boodschappen.

2 opmerkingen:

  1. ze hebben gelijk toch?
    kunnen we weer gaan ruilen want ons chris is ook al aan het sparen
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oke Eveline, Ook ons Melvin spaart ze. Houdenn elkaar op de hoogte om te ruilen.

    Ik heb ook nog een verassing voor jou op mij blog.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.