Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 29 januari 2010

Een lekkend plafond en een kaart voor 2S4Y.

We waren afgelopen weekend niet blij. Er was 's middags iemand geweest om naar het dak te kijken en die zou deze week het dak komen repareren. Maar toen ik 's avonds boven op mijn kamer zat realiseerde ik me dat het water door het plafond kwam en ook langs de muur kwam het water omlaag. Zondag ochtend was het gelukkig weer droog maar toen het ging sneeuwen begon het weer. Maar toen het ophield met sneeuwen stopte het gedrup gelukkig ook. Afgelopen maandag is gelukkig de klusjesman al geweest en zelfs nu na een hele ochtend en halve middag regen is het nog droog boven. Het ziet er niet uit nu en er moet nodig een kwastje verf over de muren en plafond.



Gelukkig een beetje tijd gehad om kaarten te maken. Ik heb er meer dan één gemaakt maar de andere waren allemaal condoleance kaarten voor mijn moeder. Zij had er een paar nodig. Ik ben ook nog met mijn moeder naar een begrafenis geweest afgelopen woensdag. Mijn oudste neef Guus (69) is vorige week overleden. Nu is dat natuurlijk heel triest maar ik kwam tijdens de koffietafel na de kerk zoveel neven en nichten tegen dat het heel gezellig werd. Wij zijn niet zo'n familie die elkaar elke week ziet en we wonen ook heel verspreid over Nederland, Frankrijk, de VS en Canada. Mijn vader had 10 broers en zussen waarvan er 4 geen kinderen hadden en de rest veel. Nu ben ik weer bijgepraat.

Oh ja, de kaart. Deze is voor 2S4Y.



Our roof leaked and the water came through the roof last weekend. It's already repaired, but the walls look terrible. This is the room where I try to be creative. and the walls are pink and white because my daughter Simone used to sleep here. Maybe it's time to get another colorscheme (any one any ideas).

The card is for 2S4Y.

Materials used:
Pre scored card from the weekly market
Designer paper: Basic Grey, Porcelain 6 x 6 paper pad
Die: Spellbinders, labels one
Sewing machine
White ribbon: Action
Brad made with the i-top tool from Imaginisce.
Stamp: Imaginisce
Ink: SU, cameo coral


8 opmerkingen:

  1. Oh no, I hope your leak is easy to fix! Your card is beautiful my friend!
    Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Feminine, pretty card! Thanks for playing along at 2S4Y! :) Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pech!!! Gelukkig dat het maar bij dit kleine stukje is gebleven. Of is die maar een klein gedeelte van de schade.

    Mooi kaartje Eveline. Het blijft toch wel mooi papier he porcelain.

    gr
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    de lekkage is minder maar je kaart is super!
    hele leuke bloem
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. very pretty!!! love the soft colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel ergig leuk.
    Mooie kleuren gebruikt.
    groeten Tessa!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ondanks alle pech heb je een geweldig kaartje gemaakt. Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.