Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 6 september 2008

Zaterdag ochtend

Wat een week, gezellig druk met van alles en nog wat. Jack en Simone zijn dinsdag avond naar Madonna geweest in de Arena in Amsterdam, samen met nog 70.000 anderen. Ze waren om 01.15 uur thuis. Was wat druk op de weg tussen Amsterdam en Utrecht. Ze hebben het alletwee geweldig gevonden. Jack was 20 jaar geleden al eens naar een concert van Madonna geweest in Texas. Gisteravond zijn Jack en ik naar het concert van Gloria Estefan geweest in Ahoy Rotterdam. Lekkere salsa avond. Was super concert en waren heel snel thuis. Om half 12, het verkeer zat helemaal mee. Ook op de heenweg!
Afgelopen dinsdag zijn de spataderen uit mijn linkerbeen weggespoten, zit nu dus weer met zo'n fijne steunkous. Nu zijn het maar 10 dagen dat ik die moet dragen. Valt weer mee.

We had a busy week, 2 concerts, Jack and Simone went to Madonna in Amsterdam and Jack and I went to see Gloria Estefan in Rotterdam yesterday. I had a good time, super concert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.