Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 19 september 2008

Herfst stilleven.

Ik ben niet erg productief, heb wat problemen met creativiteit:( en huishoudelijk werk wat ook gedaan moet worden. Dus toen ik aan herfst kaarten ben begonnen is het aantal gestopt bij 4. Die gaan vandaag de deur uit want overmorgen begint de herfst.


I am not very productive. There is always something that comes between me and making cards. My creative genes have not completely developed and I struggle, but I love making cards, scrapbooking and other projects which involve scissors, paper and glue. And there is the dreaded HW. So I started making Autumn cards and stopped at 4. I'll send these away today as Autumn starts Sunday.

6 opmerkingen:

  1. Hello Eveline!!! THANK YOU for visiting my blog and leaving such sweet comments...your work is wonderful!!! Georgous fall cards!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A great selection of cards and a great choice of colour!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I just love the stamps you used!!! I am trying to face the fact that fall is coming so your cards helped!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes Eveline!! Hou helemaal niet van de herfst, maar met zulke mooie kaartjes zou je er gewoon zin in krijgen!!
    Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben erg blij dat wij zo'n mooie herstkaart hebben gekregen!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Eveline,
    Wij zijn erg blij dat we zo'n mooie herstkaart van je hebben gekregen!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.