Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 25 september 2008

Laura's sketch 9

Kaart gemaakt voor de wekelijkse schets uitdaging op 2s4y. Dit keer was het weer een schets van Laura.
Dit is mijn uitwerking. Het papier is van Imaginisce en de stempel van Studio G.


Here is my take on Laura's sketch #9. I used Imaginisce DP and a studio G stamp.

It's very addictive, these sketches. I try to participate every week. I also like to look at all the cards everyone else made. That list is getting longer every week.

Materials used: Kraft CS (doesn't show), DP by Imaginisce, stamp by Studio G. Black ribbon. Jumpring.

20 opmerkingen:

  1. This is so cute!! I love Halloween cards, it's one of my favorite holidays:)
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gorgeous card Eveline - love the papers you have used and it is very addictive isn't it....also I love to look at everyone else's cards too
    Hugs
    kath
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for the comment on my card. Your card is cute as can be, and I love your blog! I've added yours to my favorite blogs list! Thanks agan! Becky G.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart en een hele leuke uitwerking van de sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a fun Halloween card! Thanks for visiting my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb niks met halloween, maar vind je kaartje wel erg leuk geworden. Je accolade is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a great card! Love the paper too!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card, i think the colours are beautiful and work well together

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aloha Eveline, thank you so much for your sweet comment in my skeatch card. I really appreciate it.

    Your card is gorgeous, I love the ribbon with the cute tag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a pretty card. Love the colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is really lovely, I love it

    Mrs Wonka x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very cute, love the halloween papers. Thanks for stopping by my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog en jouw kaart is ook erg leuk!! xxxWendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh how I love your card! SOOOOOO love that big bracket design.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.