Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 18 mei 2021

Favoriete Kerst stempel! Jeetje, daar vraag je me wat. Ik heb er zo veel.


Maar nadat ik al mijn stempels even had bekeken kwam ik bij dit oudje terecht. Scensational Season, uit 2012. Ik had mijn set indertijd verkocht maar vorig jaar opnieuw aangeschaft via een tweedehands buy and sell facebook pagina in de VS. Nu gaat deze set nooit meer weg. 
Het is ook de set die ik gebruikt heb tijdens mijn eerste workshop als Stampin' Up! demo, ik was net een maand geleden ingestapt en ik vond het zo spannend! Maar dat was de eerste van vele workshops. Ik heb voor mijn kaart hier dezelfde kaartvorm gebruikt als toen tijdens de workshop. Alleen met andere kleuren. 


Tot de volgende keer.


Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.