Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 28 april 2021

Kerst-Mix Challenge #56

Ik heb de challenge niet helemaal gelezen dus ik heb geen tekst op mijn kaart! Maar ik vind het wel goed. Was weer een laatste minuut dingetje. Ik werk weer dus ik heb minder vrije tijd. 

 

Ik heb mijn Silhouette maar weer eens aangezwengeld. En dit kaartje van Lori Whitlock gemaakt met restjes die al veel te lang op mijn werktafel lagen. Het is geen grote kaart, 3,5" x 3,5", dus nu mag ik ook nog een bijpassende envelop gaan maken. Goed dat ik mijn envelop punchboard nog heb.


Groetjes,

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.