Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 10 maart 2021

Kerst-Mix Challenge #50

Weer eens op de valreep. Ondanks het feit dat je twee weken de tijd krijgt om een kaart te maken krijg ik het voor elkaar om op de laatste dag mijn kaart te maken. Tja, wat kan ik er van zeggen? Ik zeg maar niets. Ik moest wel opnieuw beginnen toen ik bijna klaar was omdat de vloeibare lijm overal zat. Dat probeerde ik te verwijderen en dat ging niet zo goed. Maar beter laat dan nooit is mijn motto. 


Lint, Bling en een Tag was de opdracht en ik ben best wel tevreden met mijn kaart. Het lint heb ik nat gemaakt op opgefrommeld laten drogen. Dat geeft zo'n leuk effect. De hulsbladeren en bessen zijn van Memory Box, de tekst is van Taylored Expressions en de rest is Stampin' Up!


Groetjes,

Eveline.


1 opmerking:

  1. Haha, ik zeg gewoon... op tijd (en herkenbaar!)
    Prachtig kaartje en supergezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.