Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 11 november 2020

Kerstmix challenge #39

Alles mag was het thema van Challenge #39. Dan kun je misschien denken, makkelijk! Maar dat is niet zo. Want dan moet je zelf gaan denken!!! Gelukkig heb ik wat kunnen bedenken.

Ik heb eindelijk maar eens de mooie stansen van Spellbinders gepakt die ik al een tijdje in bezit heb. Deze is zo leuk. En kunt er zoveel leuke dingen mee doen. Maar ik heb maar weer eens het papier van de Action gepakt. Het zwart wat je ziet is één stans, en dan zitten de letters er los bij, en de poinsettia en de hulst blaadjes en de besjes. Je kunt er alle kanten mee op.


Groetjes,

Eveline.

1 opmerking:

  1. Ondanks het zelf nadenken is de kaart prima gelukt Eveline! Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.