Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 8 juli 2020

Kerst-Mix Challenge #26


Even heel snel typen voordat ik mijn kaart niet meer kan plaatsen op het blog van Kerst-Mix Challenges!! Ik ben weer wat laat. 

De Challenge deze week was een kleuren challenge. 


Leuke kleuren! Ik heb in mijn keukenkast precies dezelfde kleuren staan.

 

En dit is mijn kaart voor deze week. Alle stempels zijn van Concord and 9th en de inkt is van Stampin' Up!


Groetjes,

Eveline. 

2 opmerkingen:

  1. Haha, dat is toevallig Eveline! Prachtige kaart! Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Eveline, leuk dat je meedoet bij Kerst-Mix deze week!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.