Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 11 mei 2020

Kerst-Mix Challenge #18

Maandag ochtend, eindelijk tijd om mijn blog bericht te maken voor de kaart die ik gemaakt heb voor het Kerst-Mix blog. 
Kopje koffie erbij, poes Bogey die mij helpt, of niet helpt. Hij legt elke keer zijn poten op mijn hand of op de muis van de Macbook! 


Challenge # 18 alweer. Een kleuren challenge. Leuke kleuren zo samen. 



En dan maak ik deze kaart!! Ja, ik weet het, verkeerde kleuren. Maar zo zat het in mijn hoofd. Tot ik de mail nog een keer tegen kwam in mijn inbox. Okay dan, opnieuw beginnen.


Kaart #2. Met de juiste kleuren dit keer. 


De stapel uitgestanste figuurtjes werd steeds hoger.


De stans is van Tim Holtz, papier van Stampin' Up! en de stempel en inkt ook. 

Groetjes,

Eveline.

1 opmerking:

  1. Haha, je maakt gewoon 2 kerstkaarten... ze zijn superleuk! Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.