Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 19 april 2020

Kerst-Mix Challenge #15

Vandaag mijn best gedaan om een kaart te maken voor Challenge #15 van het Kerst-Mix Challenge blog. Deze week was het thema "Favoriete Kerst Stempel"


Nu heb ik heel veel Kerst sets van veel verschillende merken en daar zitten ook best wel favorieten bij. Maar mijn meest favoriete is toch wel deze mega leuke GorJuss sneeuwpop stempel. Die heb ik al heel erg lang en ik heb deze nog nooit gebruikt. Deze week maar eens tevoorschijn gehaald.


Ik ben totaal niet goed met kleuren maar ik heb mijn best gedaan. Gekleurd met Zig Real Brush Markers. Het zwart geblokte randje ging niet helemaal goed en ik kwam in de hoeken niet uit maar dat maakt mij niet zo veel uit. Ik vind het kaart nog steeds leuk geworden.


Groetjes,

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.