Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 21 september 2017

In The Spotlight, Halloween Sampler




Ik had een vraag gehad van een van mijn vriendinnen hier of ik een Halloween Sampler kon maken. Afgelopen januari heeft zij hier een Valentijn Sampler gemaakt en ze is helemaal klaar om een nieuwe te maken. 

Ik ben gisteren! begonnen en vandaag was de Sampler af. En ik heb hier met zo veel plezier aan gewerkt! Hoe vinden jullie mijn Halloween kunstwerk?


Het geheel zonder lijst is 12" x 12", en ik heb Basic Black, Pumpkin Pie en Very Vanilla gebruikt voor de achtergrond. Alle Scalloped Squares zijn 3" x 3". Al het DSP heb ik uitgestanst met de grootste  Square Stitched Shape. Krijg je zo leuk randje om je vierkant heen. Subtiel detail.

De mummy heb ik met verband gaasjes gemaakt. De eerste keer was het te wit dus heb ik een nieuwe mummy gemaakt. Het gaasje heb ik in sterke thee gedompeld zodat het een wat andere kleur kreeg en gedroogd in de droger. Zo werd het ook nog lekker zacht. Ik heb nu een aaibare mummy.


En voor degene die mijn Valentine's Sampler hebben gemist, hierbij nog een foto.


Ik denk dat ik er ook maar een voor de Kerst ga maken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.