Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 17 mei 2017

In The Spotlight, Goodbye weken.


Het zijn nog steeds Goodbye weken bij "In The Spotlight". Deze week heb ik een kaart gemaakt met de leuke set "Celebrate Today". Ik had deze set al klaargelegd om er een kaart mee te maken en toen kwam ik erachter dat ik een Graduation Card moest maken voor Simone. Want afgelopen zondag had zij haar Graduation Ceremonie. En laat deze set nu toch het woord "graduation" hebben! Had zo moeten zijn.


De kaart is een mix van oud met nieuw. Ik heb Delightful Dijon gebruikt en de mooie nieuwe In-Color Tranquil Tide. De kleuren van Simone haar College zijn groen en geel. Ik vind het wel een mooi combinatie zo. Ik ben trouwens blij dat de set Labeler Alphabet niet verdwijnt want die is zo leuk en heb ik gewoon nog niet vaak genoeg gebruikt.


Hier een foto van Simone na de Graduatie. Helemaal blij en wij ook. En trots, ze is Summa Cum Laude geslaagd. Na de zomer gaat ze naar de Universiteit hier.



Gebruikte Materialen:

Cardstock: Tranquil Tide, Delightful Dijon, Whisper White, Basic Black
Stempels: Celebrate Today, Labeler Alphabet
Inkt: Delightful Dijon, Basic Black Archivel Ink
Framelits: Balloon Framelits
Embossing Folder: Oh my Stars (nieuw)
Baker's Twine, Stampin' Dimensionals, snail.


BewarenBewaren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.