Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 19 maart 2017

Een fruitkistje.


Als ik dit bericht aan het maken ben ligt ons Creative Stampin' Weekend inclusief de Creative Stampin' Day nog voor ons. Maar ik vertrek komende zondag naar New York met 3 vriendinnen en ik moet dus wel iets vooruitwerken.

Ik ben heel benieuwd hoe het weekend is geweest en hoe iedereen het ervaren heeft.

Mijn project voor het weekend was een fruitkistje met Note Cards. Op blz. 148 van de jaarcatalogus staat een plaatje van het kistje. Ik heb het iets groter gemaakt zodat de Note Cards erin paste. Ik heb Kraft Cardstock gebruikt voor het kistje en het super fruitige Fruitstans Designer Series Paper voor de Note Cards. En natuurlijk de Fresh Fruit  stempelset. Ik heb de Note Cards vrij simpel gehouden want het papier alleen is al zo leuk. 
De enveloppen heb ik ook voorzien van een stempel. Maakt het geheel mooi af.
Mijn fruit kistje heb ik al weggegeven. En de ontvangster was er erg blij mee.






Product List

1 opmerking:

  1. O nee he.... zou die set dan toch nog op de nipper hier bij mij komen wonen? Gaaf project Eef, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.