Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 6 januari 2016

Weekly Deals Sale-A-Bration!!

Hallo allemaal, ik heb hier voor jullie de Weekly Deals. en het zijn weer leuke! Zie je de Magnetic Plate, een ideaal stuk gereedschap, te gebruiken samen met je Big Shot. Al je stansen blijven mooi op hun plaats liggen. Bijna onmisbaar. 




klik op de foto om meteen naar mijn wegshop te gaan. Daar kun je de aanbiedingen iets beter zien. En daar kun je natuurlijk ook alle producten uit de nieuwe voorjaar/zomer catalogus bekijken.

Ik heb hier een leuke video, uit mijn jeugd nog. Dit nummer zit al dagen in mijn hoofd. In plaat van Celebrate zing je natuurlijk Sale-A-Brate!!


Heb je producten al bekeken die je kunt uit kiezen bij een besteding van € 60.-. Ik vind ze weer geweldig. Het duurt momenteel iets langer voordat ik ze in huis heb maar ga er vanavond mee spelen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.