Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 15 november 2015

Korting actie, en retirement list



Sinterklaas is pas net in het land en ik mag al gaan strooien. 
Met korting.
Helemaal leuk!

Van 16 t/m 20 november
20% korting op 
een super leuke selectie stempelsets.


Hieronder vast wat plaatjes.


Bestellen kan tot 20 november 18.00 uur

Omdat ik al een kortings actie heb lopen wordt het natuurlijk nu wel héél verleidelijk om een bestelling te doen.

----------


En dan heb ik hier voor jullie de lijst van alle stempels en accessoires uit de herfst/winter catalogus die per 4 januari verdwijnen uit het assortiment.

Bij deze producten is het OP=OP.

Ik ga komende vrijdag een verzamel bestelling doen.
Bestellen kan tot 18.00 uur op 20 november.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.