Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 17 september 2015


Hebben jullie de Weekly Deals gezien? 

Nog niet?

Dan heb ik hier is een foto met alle producten waar je deze week een leuke korting op krijgt.



Ik ben aan de slag gegaan met de Hexagon pons. Een pons die ik, als ik eerlijk moet zijn, nog niet veel gebruikt heb. Rede te meer om deze uit de kast te halen om te laten zien wat je ermee kunt doen. Ik heb ook meteen de Six-Sided Sampler uit de kast gehaald. En met beide producten heb ik deze kaart gemaakt. Een beetje Gorgeous Grunge op de achtergrond, wat details met het naaimachine en klaar!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.