Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 21 oktober 2014

Many Merry Stars Workshop

Uitnodiging

Many Merry Stars workshop

Wanneer: zaterdag 22 november
Waar: Vlaamse Schuur 14
Tijd: 09.30

Met de Many Merry Stars Simply Create Kit maak je die dag 5 van de in totaal 26 sterren, de rest neem je mee naar huis om daar af te maken. In de Kit zit namelijk alles wat je nodig hebt. 


Meld je zo snel mogelijk aan, ik wil de Kits zo snel mogelijk gaan bestellen voordat de voorraad op is.

Kosten:


Workshop kosten € 7,-

Many Merry Starts Simply Create Kit € 31,95 + workshop kosten
Many Merry Stars Simply Create Kit + Stempelset Many Merry Stars € 50,90 + workshop kosten

Wil je alleen 5 sterren komen maken?
Kosten:

Workshop kosten + € 7,50 voor de sterren.

Geef je zo snel mogelijk op aangezien de voorraad beperkt is en de plaatsen bij mij thuis ook.

Graag opgeven vóór 25 oktober
evelinevanheijst@ziggo.nl

Bij een bestelling op die dag van € 25,- of meer betaal je geen workshopkosten.
Ben je een nieuwe klant of neem je een nieuwe klant mee dan betaal je ook geen workshopkosten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.