Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 31 augustus 2014

Gezocht, een gastvrouw?

De komende tijd worden gastvrouwen extra beloond?

Ze krijgen nl. een gratis stempelset bij een bestel bedrag van € 300,-. 
De set heet "Good Greetings" en bestaat uit 19 stempels. 

Dit is dan naast de Hostess Credits die ze al krijgen bij een bestelling vanaf € 200,-
Deze actie geldt tot 31 oktober 2014.

Vind je het leuk om een party te geven? En kans te maken op deze gratis stempelset?
Stuur mij een mailtje of bel mij even.
evelinevanheijst@ziggo.nl
06-45794590


Klik op de foto voor de flyer

Hieronder nogmaals de teksten in de stempelset.


Tot de volgende keer. 

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.