Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 1 december 2013

Nog meer nieuws.

Ik weet het. Sinterklaas is nog niet naar huis, de Kerst komt er ook nog aan! Maar toch zijn wij bij Stampin' Up! al bezig met Valentijnsdag. Tja, je kunt maar op tijd beginnen. Daar weet ik alles van.




Vanaf vandaag tot 27 januari of zolang de voorraad strekt zijn er weer hele leuke producten te bestellen voor de grote/kleine liefjes in jouw leven. Drie!! mooie stempelset waarvan 1 set een single stamp heeft.



Klik op de foto voor de link naar de flyer

Ook zijn er hele leuke verpakking zakjes te koop (rood met witte hartjes) en heel erg leuke monstertjes die ook heel geschikt zijn voor  traktaties op school. Deze schatjes zijn te bestellen vanaf 9 december.


Klik op de foto voor de link naar de flyer





1 opmerking:

  1. Hi Everline, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.