Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 1 oktober 2013

Party Time!!!






Het is 1 oktober en deze maand (8 oktober) is het alweer een jaar geleden dat Stampin' Up! naar Nederland kwam. Zelf zette ik op 7 november mijn handtekening en ik heb tot nu toe een geweldig jaar gehad. Ik heb zoveel leuke mensen leren kennen. Ik heb zoveel leuke spullen kunnen kopen!!! En er zijn nog zoveel leuke activiteiten in het vooruitzicht. Ik heb er geen moment spijt van gehad.

Ook deze maand zijn er weer leuke nieuwtjes bij Stampin' Up! een leuke nieuwe "Best of" stempelset and MDS downloads. Zet je schrap!

Allereerst een nieuwtje voor elke Hostess die deze maand een party heeft. Zij krijgt een extra € 25,-- aan hostess credits als het bedrag van de bestellingen een totaal van  € 350, - of meer hebben. Stuur mij een email als je een party wilt geven. Virtueel kun je natuurlijk ook een Hostess zijn. Als jouw bestelling samen met een aantal vriendinnen een bedrag van € 350,- halen krijg je ook de extra hostess credits.



Dan hebben we deze maand natuurlijk een "best of" stempelset. De Best of Sal-A-Bration" stempelset. En voor de nog niet ingewijde mensen, Sal-A-Bration is een periode van 2 maanden, meestal van eind januari tot eind maart, waarvoor een speciale folder uitkomt met producten die je gratis kunt krijgen als je een bestelling doet van € 60,- of meer. Bij € 120,- kun je 2 producten uitkiezen enz. Deze producten  kunnen papier zijn of stempels of lint/knopen. Het is elke keer weer een verrassing wat er in de folder staat. Na de Sal-A-Bration verdwijnen deze producten ook weer.


Klik op de foto voor meer informatie

En dan is het vandaag ook dinsdag en natuurlijk hebben we weer nieuwe downloads voor My Digital Studio. Deze kun je vinden in de online shop of in de PDF hieronder.

Klik hier voor de PDF

Dit is het voor vandaag. Leuke nieuwe nieuwtjes. Er komen nog meer leuke aankondigingen deze week dus houd mijn blog in de gaten.

Ik wens iedereen een prettige dag.

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.