Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 20 april 2013

Almere, 20 april 2013.

Vandaag naar Almere, de regionale Stampin' Up! dag. Heb er zo'n zin in! Dit is een dag voor alle Nederlandse demonstratrices om bij elkaar te komen. Een hele dag vol inspiratie en educatie. Ik zal zeker hier op mijn blog foto's plaatsen.
Iedereen werd gevraagd om een naamplaatje te maken. En natuurlijk mocht je swaps maken. Die wissel je uit met andere demonstratrices. De swaps laat ik nog niet zien maar hier is mijn naamplaatje. Ik heb dit wel in dezelfde stijl als mijn swaps gemaakt.


We have a regional Stampin' Up! event today, in Almere. A day full of inspiration and education. I'm so looking forward to it. This is my name tag. I also made loads of swaps in the same style. I'll show you later.

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan Eveline! Wens je een hele gezellige dag;-) maar dat zal wel lukken;-)

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.