Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 19 januari 2013

Sal-A-Bration swap.

Met een aantal Nederlandse Demonstratrices een Sal-A-Bration swap gehouden. Iedereen maakt dan 5 dezelfde kaarten, die worden dan naar één persoon gestuurd en die verdeelt dan weer alles onder de deelnemers. Je krijgt dan 5 swaps terug.
Dit is wat ik gemaakt had:


En dit is wat er deze week bij mij in de brievenbus viel.


Al de producten die op deze kaarten gebruikt zijn kunnen vanaf dinsdag 22 januari gratis uitgezocht worden bij een bestelling vanaf € 60. Bij een bestelling van € 120. 2 producten enz. Deze producten zijn alleen maar verkrijgbaar tijdens deze super actie van Stampin' Up! en daarna niet meer.

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.