Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 23 oktober 2012

Spelen met jute

Ik heb vandaag nog een Halloween decoratie gemaakt. Een jute kussen overtrek. Ik heb begin dit jaar een meter jute gekocht want ik had zo'n leuk project gezien. Alleen wist ik niet meer welk. Maar voor het geval ik het nog ergens tegen zou komen heb ik toch maar jute gekocht. 
Maar dit kussen overtrek was leuk om te  maken. Er zit nog ruimte voor verbetering in aangezien de zwarte verf zit op plaatsen waar het niet moet zitten dus volgende keer nog beter afschermen. Ik heb de letters met de Silhouette Cameo uitgesneden. Ik heb vinyl gebruikt. Dat ging super. 

I made a burlap fringed pillow cover for Halloween. I had fun making it but I did notice there is some room for improvement as the black paint shows up in places where it shouldn't. I cut out the text with my Silhouette Cameo. I used vinyl. 









Supplies: 
Burlap
Paint

3 opmerkingen:

  1. Goed masjientje die cameo! Leuk gedaan.
    Ik kan ook genieten als de cameo zulke mooie dingen voor me maakt.
    Gr. lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is super mooi geworden Eveline!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Eveline, wat is dit gaaf!!!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.