Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 3 augustus 2012

Vakantiekaart

Een vakantie kaart voor vrienden die nog op vakantie mogen. Hier in het zuiden hebben de lagere scholen nog één week vrij. Het is een vrij simpele kaart met papier wat ik ooit gewonnen heb. Scooter's Vacation van Imaginisce. De woorden heb ik uit een van de vellen papier geknipt. Ik heb alleen het touwtje wat je op de foto ziet vervangen voor een groen stukje lint. Nu ziet het er echt beter uit. De stempel is ook van Imaginisce.


I made this card for friends who go on vacation soon. I used paper by Imaginisce, Scooter's vacation. I won this some years ago. The stamps is also by Imaginisce. I cut the words from one of the papers. I changed the twine to green ribbon after I took the picture. Looks much better now.

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart joh! Vrolijke kleurtjes ook. Voor mij nog een hoop oefen werk :o))
    Groetjes lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Eveline,

    Thank you so much for your sweet comment, it made my day ;-))
    I really like your cards and also the tags you have kindly shared in the previous posts!

    Greetings From Chicago~

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The random words are wonderful and I really adore the tall format of your card!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.