Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 30 maart 2012

50 Jaar!

Jack is vandaag jarig, 50 jaar!!! Ik ben blij dat hij het gehaald heeft. De afgelopen 10  jaar zijn medische drama's geweest met ook goede tijden ertussen door, die je dan meteen meer waardeert.. Het is nu gelukkig even rustig.

My DH celebrates his 50th birthday today. I'm so glad he made it this far! The last 10 years have been hard on him in terms of his health. He's doing OK now and we have known and enjoyed some good times too which we appreciated more.

I made this card for him. I say this card on Darlene's blog a while ago and like it a lot, I made my own version. I combined 2 of her cards.




This is what I have sitting outside on my balcony. It's a doll (stuffed with old newspapers) and dressed in my husbands flight suit and helmet from his first years in the air force as a jet pilot. This is a thing we do in The Netherlands when somebody reaches the grand old age of 50, you get a Abraham or Sarah and dress it up.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Was het gezellig vandaag?
    Gr. lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad voor jullie wel een hele speciale mijlpaal, gefeliciteerd! Fijn dat het nu wat beter gaat met Jack!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.