Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 6 november 2010

TAG, you're it! WMS challenge

Even tussen door een label gemaakt voor de "Tag, you're it" challenge op het blog van Waltzingmouse stamps. Binnenkort zijn én mijn moeder én mijn schoonmoeder jarig en dan kan ik wel een leuk label gebruiken voor aan een cadeau. Dit label was zo gemaakt, het bloemetje lag al op mijn werktafel en had alleen een beetje distress inkt nodig. De bloem heb ik gemaakt met mijn nieuwe Marianne Design creatables.


Almost too late but here is my tag for the "Tag, you're it" challenge on the Waltzingmouse stamps blog. Both my mother and mother in law celebrate their birthdays on November 21st so it's alway's handy to have a tag to tie to a gift. I made the flower myself with my new Marianne Design creatables.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk label! Heel chique! Altijd handig om een paar op voorraad te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit, het bloemetje is super!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Eveline! Toch wel een leuke stans. Dat wordt as woensdag toch maar even de markt over!

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi label Eveline!! Leuke bloem ook!!
    Fijne zondag :-)
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.